- به سئو اهمیت بدهید! بیاهمیت بودن نسبت به این مسئله به معنای از دست دادن بازدیدکنندگانی است که از طرق موتورهای جستجوگر ممکن است به سایت شما مراجعه نمایند. اگر نتوانید وب سایت و سئو سایت را ارتقا دهید موتورهای جستجو نیز نمیتوانند سایت شما را بر اساس کلمات کلیدی مرتبط با بیزنستان در دستهبندی مناسب قرار دهند.
- دقت داشته باشید که توجه به مسائل داخلی (on-site) و خارجی (off-site) به صورت همزمان الزامی است؛ زیرا بدون ارتقای هر دو، امکان رسیدن به نتیجه مطلوب میسر نخواهد بود. در مقالات آتی در خصوص این اصطلاحات بیشتر توضیح داده میشود.
- رنکینگ میتواند قدری گمراهکننده باشد. صفحات با رنکینگ بالا که باعث جلب بیشتر مشتری شده اما باعث فروش نشوند بیفایده هستند. در واقع هدف اصلی باید ارتقا فروش شما باشد.
- نگران رنکینگ صفحات نباشید. صفحات رنکینگ پایین نیز میتوانند با دیگر صفحات با رنکینگ بالاتر رقابت کنند.
- هدفتان رسیدن به سه جایگاه اول در موتورهای جستجوگر باشد نه ده تای اول! اگر سایت شما بخاطر هیچ کدام از کلمات کلیدی برگزیده و منتخب، جایگاه یک تا سه را کسب نکند شما تنها درصد کمی (کمتر از ده درصد) از ترافیک را توسط سرچ به خود اختصاص خواهید داد.
- بیزنسهای کوچک میتوانند رتبهی بهتری از بیزنسهای بزرگ داشته باشند. قطعاً این غیر ممکن نیست که صفحهای از وب سایت یک شرکت کوچک بالاتر از صفحهی وب سایت شرکتی بزرگ در رتبهبندی قرار بگیرد.
- موتورهای جستجو صفحات وب را رتبه بندی میکنند نه وب سایت ها را. این که یک صفحه جایگاه خوبی بین موتورهای جستجوگر پیدا کند به کیفیت و مشخصات خصوصی همان صفحه برمیگردد و تمام صفحات وب سایت معیاری برای موتورها نمیباشد.
آموزش
تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت
بیشتر مشتریان شما در شبکه های اجتماعی حضور دارند یا اگر آنها در حال حاضر نیستند، در آینده خواهند بود. شبکه های اجتماعی ارتباط قوی با مشتری و سرمایه گذار دارند. دلایل زیادی وجود دارد ادامه مطلب…